Kyllä, siitäkin puhuttiin että on olemassa riski siihen että sisarukset menisivät keskenään naimisiin. Munasoluni voisivat lähteä ympäri eurooppaa, jolloin riski naida sisaruksensa on pienempi. Mutta itse kielsin viemästä munasolua suomen ulkopuolelle. Eli mahdollisesta lapsesta/lapsista tulee suomalaisia, jolloin riski tietysti kasvaa. Munasoluja voi luovuttaa 5 kertaa, ei enempää juuri sen vuoksi että em. riski olisi pienempi.

Olin oikeastaan aika yllättynyt, että minulla kuitenkin on sananvaltaa munasoluuni (mikä nyt jälkeenpäin ajateltuna on aika luonnollistakin että voin määrätä, minkälaiselle parille soluni annan ja mihin maahan). Olin jotenkin ajatellut, että minulla ei ole mitään oikeuksia määrätä, mihin munasoluni menevät. Minun oikeastaan teki vielä mieli rajata myös vastaanottajan ikä alle 40 vuoteen, mutten sitten kuitenkaan rajannut. Minusta kaikenikäiset ovat sopivia äideiksi jos pystyvät tulemaan raskaaksi.